Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

pondělí 30. prosince 2013

Fitness dotazník

Tento dotazník obletěl dost i českými blogy, tak jsem si řekla, proč na něj také neodpovědět, třeba se o mne dozvíte něco nového :)Tááákže, jdeme na to.


1. Kardio x posilování? 
Mám ráda oboje, někdy více tíhnu ke kardiu, jindy k posilování.
 2. Jillian Michaels x Bob Harper? 
Mám ráda oba, ale v poslední době si spíš občas zacvičím něco podle Jill.
3. Mražený jogurt x zmrzlina? 
Ani jedno, nejsem moc zmrzlinová a mražený jogurt jsem snad ještě neměla.
4. Trénink: Horní x dolní část těla? 
Mám ráda oba.
5. Lunges x dřepy? 
Tak tohle je v mém případě jasné, rozhodně dřepy.
6. Sladké x slané? 
Podle chuti, ale spíše vítězí to sladké (jsem "typická" ženská :).
 7. Jóga x pilates? 
Určitě joga.
8. Nike x Adidas? 

 Ani jedno. :)
9. Fitko x fitness doma? 
Rozhodně cvičení v domácím prostředí.
10. Vařená x grilovaná zelenina? 
Raději mám čerstvou :))
11. Burpees x push-ups? 
Asi spíš burpees. Na push-ups mám slabé ručičky :/ :))
12. Těstoviny x rýže?
Rýže.
13. Proteinový prášek x protein z jídla? 
Raděj proteiny z jídla, ale nepohrdnu ani práškem, je to dobré zpestření :)
14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
Jednoznačně ten pocit po odcvičeném tréninku, zbožňuji vyplavené endorfiny. :))
 15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
Nevybavuju si, byla jsem prostě lenoch :).
16. Nejoblíbenější svačinka? 
Domácí buchta a miska jogurtu s musli.
17. Nejoblíbenější snídaně? 
Různé kaše, lívance.
18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
Přemýšlím a nevím.
19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? 
Žádnou, jedu podle videí.
20. Cvik, který nerada děláš? 
Různé variace kliků.
21. Cvičíš 30 x 60 minut? 
Spíše těch 60.
22. Kolikrát týdně?
Snažím se 5-6krát, když to však nevyjde, nehroutím se z toho.
23. Oblíbená polévka? 
Vývar, rajčatová s batátem a kuřecím masem, dýňová.
24. Nej ovoce a zelenina? 
Ovoce - definitvně banán!, přes zimu mandarinky a pomeranče; zelenina - papriky, rajčata.
25. Ryba x kuře? 
V poslední době přicházím čím dál tím více na chuť rybám, ale i tak mám raději kuře.

8 komentářů:

  1. Skvělý dotazník...:) Obdivuju Te u toho cviceni. To ja si spis davam trivcetiminutovky... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ve spoustě věcí se shodujeme, to je paráda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. hodně se shodujeme.... nesnáším kliky :D

    OdpovědětVymazat
  4. hezký a zajímavý dotazník :)

    OdpovědětVymazat
  5. :Super dotazník, někde bych odpověděla úplně stejně, jinde zase jinak :) (a o tom to je :))

    OdpovědětVymazat
  6. Banán, bez debaty!:D není snídaně bez banánu:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.