Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

středa 18. prosince 2013

Obilné ořechy

Krásný den :)
jste milovníky ořechů stejně jako já? Co takhle vyzkoušet pro změnu i obilné ořechy? Slyšeli jste již o nich?:)
Jedná se o výrobek, který v sobě ukrývá mnoho cenných a tělu prospěšných látek, zejména vysoké množství vitamínu E (velmi silný antioxidant). 
Tyto ořechy jsou zdrojem:
  •  vitamínů skupiny B, E, K
  •  stopových prvků a vlákniny
  • hořčíku a dalších tzv. antistresových látek
  •  slouží jako náhrada za zobání oříšků nebo jiných pamlsků
 
Nutriční hodnoty ve 100 g:
Energie: 1588 kJ
Proteiny: 23,2 g
Sacharidy: 51,8 g
Tuky: 9,7 g
 
Informace jsem čerpala z: http://www.bio-life.cz/

A kam s nimi? Fantazii se meze nekladou :)
Já si jimi např. posypala ranní kaši:
Opravdu to není jed na krysy nebo granule pro kočky :D
 
Přisypala jsem je i do domácího musli:
 
Další použití je jen na Vás :)

2 komentáře:

  1. Tyjo, tak s timhle jsem se ještě nesetkala - ve zdravých výživách, kam chodím, to nemaji - všimla bych si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, já to ve většině zdravých výživ viděla :), ale tak třeba dodají časem :)

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.