Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

čtvrtek 19. prosince 2013

Tepfaktor aneb pevnost Boyard v českém podání

Ahoj :),
jak jsem již psala, minulý víkend jsme byli ve vánoční Vídni a další den jsme cestovali do Chotilska zasoutěžit si v tepfaktoru. Předpokládám, že většina v dětství sledovala pevnost Boyard, takže když jsem se dozvěděla, že něco podobného funguje i u nás, tak jet tam byla jasná volba :)
A hned zezačátku musím říct, že to byl solidní masakr :) Už jste tam někdo byli? Čekala jsem, že to bude mnohonásobně lehčí, opak byl však pravdou :)...Nechápu jak některé místnosti mohly zvládat děti, prostě ne :D
V soutěži nás čekalo celkem 20 různých úkolů (místností), ze kterých jsme úspěšně zvládli 16, příští rok dáme snad všechny :D :)...Rozdělili jsme se do dvou týmu (já a 3 kluci, druhý tým se skládal ze dvou kluků a dvou holek, ve výsledku náš tým těch úkolů zvládl více, jupí O:) :D)
Překvapilo mne, že tam spoustu věcí bylo děláno spíše na fyzičku, jako např. ručkování apod. Aspoň jsem se tam opravdu ujistila  v tom, že mám ruce slabé jak čaj :/...Budu muset napravit :)...I tam bylo spoustu logických věcí, kupodivu jsme třeba nedokázali postavit puzzle :( :D...
Suma sumárum, všichni z toho byli nadšení a unešení, skvěle strávené odpoledne :)
Kvalitních fotek se bohužel moc udělat nepodařilo, ale tak lepší něco jak nic :)
 
Před dalekou cestou je třeba nejdříve oškrabat auto :)
 
Jedna z disciplín, vůbec jsme si tam málem nerozbili hubu
ehm pusu samozřejmě :D
 
Velké soustředění
 
Tak tyto potvory nám dělaly často problém. Po vstupu do místnosti museli všichni zmáčknout stopy ve stejný okamžik, aby se mohlo soutěžit. Bohužel čas začal běžet hned po vstupu do místnosti, takže nám občas 10-15 s zabraly ty pitomé stopy :/...Dle mého by bylo lepší aby se spustil čas až po téhle fázi, ale já to nevymýšlela :)
Víte o nějakých podobných atrakcích u nás?

2 komentáře:

  1. to vypadá zajímavě, možná bych do toho šla, když se k tomu dokopu. I když puzzle mi nikdy nešly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, prý je tam 32 různých správných kombinací, nepřišli jsme ani na jednu :D :D Jestli jsi akční typ, tak vřele doporučuji, opravdu se u toho člověk solidně vyblbne, zapotí a i si procvičí mozkové závity :)

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.