Náš největší úspěch není v tom, že nepadneme, ale v tom, že vždy vstaneme, kdykoli padneme.

pondělí 27. ledna 2014

Masové placičky s pečenou zeleninou a kuskusem

Krásný začátek nového týdne přeji :),
pro začátek začnu takovou "veselou" dnešní příhodou aneb když se daří, tak se daří :) Pro přítele peču českou klasiku (nějak na to zdravé sladké není), tak jsem se dneska už po xté pustila do honzových buchet...Každý kdo peče s kynutým těstem ví, že se tam dává i špetka soli...Vezmu si takhle solničku a že tam špetku přisypu, no neotevřela se mi a nevysypala se mi tam celá?! :D Pokusila jsem se těsto zachránit, ale bohužel, takže záhy přišel na řadu pokus č. 2, který už naštěstí dopadl v pohodě a akorát se peče :)
Co se týče nadpisu, opět přicházím s další inspirací na oběd :)
Na masové placičky budeme potřebovat:
libovolné maso (já zvolila kus vepřové pečeně a kuřecích prsou)
1 vejce
koření dle chuti (já použila sůl, pepř a česnek)

Pečená zelenina:
záleží na jakou máte chuť (já použila cibuli, mrkev, řepu)

Maso jsem si nakrájela na kousky, šoupla do mixéru a mixovala, dochutila jsem a dala na den odležet do lednice (aby se propojily chutě). Druhý den jsem do směsi přidala vejce, tvořila placičky a opekla na teflonce (kupodivu mi držely pohromadě :D a nerozpadaly se, příště do nich zkusím nastrouhat i sýr)
Zároveň jsem si na kusy nakrájela zeleninu, lehce pokapala olejem, přidala bylinkovou sůl, pepř, česnek, podlila trochou vody a šoupla do trouby. A jak se dělá kuskus, snad ani zmiňovat nemusím :)

Zde je důkaz místo slibů :D drží pohromadě :)
Zlatý krasavec zblízka
Ještě jsem si to obohatila vajíčkem natvrdo (jak já miluju vejce, hlavně ta domácí :)

Dobrou chuť!!




4 komentáře:

  1. No vypadají moc hezky :) ! super jídloo :)

    OdpovědětVymazat
  2. To by mohlo být dobré, vyzkouším, dík:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle papkání vypadá moc dobře. :-) A k té příhodě - můžeš být v klidu, taky se mi to už stalo :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář :), reaguji na ně zde na blogu.